We schrijven je tekst om meer respons te halen

Wanneer is een tekst goed?
Simpel: als hij je lezer in beweging brengt. 

Er bestaat hiervoor geen exacte formule. Het is een gevoelig evenwicht tussen wat je op je welke manier wil zeggen tegen wie. Met maar één doel voor ogen: zoveel mogelijk impact. En woorden zijn daarbij het middel om je doel te bereiken.

Elk woord moet zijn selectie op papier verdiend hebben.

Woorden moeten het voor jou doen. Met meer dan 300.000 zijn ze. Het aantal Nederlandse woorden dat je ter beschikking hebt om je boodschap over te brengen.  Ga er niet te licht over. Draag er zorg voor. Ook al zijn ze met veel, wees er toch zuinig mee.
En denk na. Vooral dat laatste: denk goed na over je letters.

Je lezer heeft het druk en hij heeft last van infobesitas

105.000 woorden zien we allemaal bewust of onbewust elke dag. Elke letter vecht voor zijn plaatsje onder het oog van de lezer. Je lezer begint wel te lezen, maar hij leest alleen verder als hij daar zelf ook beter van wordt. Hij is uiterst kritisch, scant je cruciale woorden en beslist of verder lezen nog de moeite loont.

In de verte lonkt al een nieuwe mail. Of flikkert een nieuwe link. Het is die uitdaging die je moet aangaan. Het is die uitdaging waarvoor Scriptorij elke morgen opstaat.

Scriptorij wil je lezer het plezier geven je tekst te lezen.

Vraag hier je offerte aan

Bezorg me een offerte voor

Beschrijf kort

Voornaam*

Naam*

E-mail*