Logo BOZAR
Katrien Desrumaux

“In de opleiding Werve(le)nd Schrijven leer je op een duidelijke en snelle manier hoe je een ‘saaie’ tekst in een mum van tijd omtovert in een tekst die de lezer overtuigt. Ook de ludieke poster met leuke pictogrammen vat heel goed samen hoe je wervend kan schrijven. Een must voor iedereen die teksten schrijft.”

“Door de professionele en creatieve aanpak van Bavo heb ik dan ook geen moment geaarzeld om Scriptorij in te schakelen voor het uitwerken van een direct mail actie om een nocturne en business seats formule te promoten bij een B2B publiek.”
Katrien Desrumaux – Coördinator Corporate Development BOZAR

Opdracht

  • Opleiding Wer(ve)lend Schrijven voor communicatieteam
  • Direct mail actie naar B2B

Aanpak

  • Opleiding Werve(le)nd Schrijven
    • Taal-analyse huidige teksten
    • Format uitgewerkt op maat van de communicatieafdeling van Bozar. (in 2013 en 2016)
    • Focus vooral persteksten, wervende programmateksten en makkelijk scanbare webcopy
  • Direct mail
    • Format uitwerken naar bedrijven
    • Copywriting
  • Feedbackronde

Opleidingsdoelstelling

  • Opleiding
    • Herkenbare tone of voice in alle dragers van BOZAR
    • Informeren over en overtuigen van enkele basistechnieken om wervende teksten te schrijven
  • Direct mail
    • Overtuigen
    • Beoogde doelgroep vertrouwd maken met de kracht van klassieke muziek
    • CTA > Inschrijven voor nocturne

Taalstrategische bril

Een gevarieerd rijk aanbod aan kunsten en totaalervaring aanbieden.

Over BOZAR

BOZAR is een kunstencentrum in het centrum van Brussel. Voor 2002 was het enkel bekend als het Paleis voor Schone Kunsten. Het gebouw van de art-deco-architect Victor Horta dateert van 1928.
Bozar.be