“Scriptorij zorgt ervoor dat niet alleen je boodschap overkomt maar ook dat deze zeer authentiek is en past bij je persoonlijkheid.”
Siegfried van Haesevelde – Directeur Informat




“Scriptorij verwoordt precies het gevoel dat we naar onze gebruikers willen overbrengen, en dit over de hele lijn: van DM-mailing tot website…. Straf!”
Kate Van Kerckhoven – e-Product Manager

Opdracht

  • Copywriting 12 direct mails (brieven) met een specifiek strategische boodschap
  • Webcopy

Aanpak

  • Strategisch overleg met klant
  • Twee conceptvoorstellen direct mails
  • Copywriting en verfijning andere afgeleiden naar andere doelgroepen (12)
  • Webcopy
  • Bannervoorstel beurzen

Communicatiedoelstelling

  • Informeren over nieuwe formule
  • Geruststellen en USP Informat beklemtonen

Taalstrategisch kader

  • Informat blijft je betrouwbare partner in schoolsoftware.
  • Daarom: vereenvoudigen van ons aanbod en krachten bundelen met andere partners.
  • Tone of voice volgens de gevoeligheden van de doelgroep en de complexiteit van de boodschap.

Over Informat

Informat is marktleider in schooladministratie voor basis, secundair, hoger en -volwassenonderwijs.

www.informat.be