SCHRIJF ZE ONDER TAFEL!

Nieuw totaalboek over Copywriting van Bavo Van Landeghem

Pre-order 🙏  laat je mailadres na en ik hou je op de hoogte.

  • Prijs: 29,95 EUR (incl. btw) – ex verzendkosten
  • +/- 300 pagina’s
  • Beschikbaar half juni 2021
  • Uitgever OWL Press
  • ISBN NR.: 9789463934664

“Je bent geslaagd in je opzet! Het boek is leerrijk én inspirerend. Elke pagina van je manuscript ademt passie voor copywriting. Je hebt als geen ander de leuze “practice what you preach” toegepast. Rijke taal, toffe anekdotes en bovenal heldere handvaten om mee aan de slag te gaan.”

Gregory Callebaut, Coördinator Communicatie, Marketing en Events Arteveldehogeschool

Waarover gaat het boek?

Dit boek wil je niet leren schrijven. Dat kan je al. Dit boek wil je wél de technieken aanreiken om met de juiste set van woorden je lezer in beweging te brengen. In actie. Maar da’s niet evident. Want ook al lezen we veel meer dan vroeger, we lezen ook veel oppervlakkiger. Vluchtiger. Je lezer kijkt en klikt zo weg als hij niet meteen een meerwaarde ziet om verder te lezen. What’s in it for him? Net daarom is copywriting is de overtreffende trap van schrijven. Het is dansen op dunne lijnen van bondig, concreet en eenvoud. En tegelijk de lezer, het merk en de deadline recht in de ogen kijken.

Maak kennis met de basics van copywriting

Uitgelegd met voorbeelden, onderzoek en oefeningen. Vertaald naar digital copy: SEO, SEA, UX, Conversion Copy en Social Copy. Maar ook Storytelling en Campagne Copy over baselines en headlines worden stap voor stap toegelicht. En leer zelf om de Tone of Voice van een merk in kaart te brengen. Een ding is zeker: na dit boek schrijf je werve(le)nde teksten boordevol dialoogkracht die je lezer triggeren tot actie.

En vooral: je krijgt goesting om te schrijven. 👍 

“Bovenal ben ik fan van hoe je empathie en de gevoelswereld van zowel de schrijver als de lezer naar waarde schat. Je legt consequent de nadruk op de behoefte van de lezer als vertrekpunt en staaft wat gevoelspersonen vaak intuïtief aanvoelen met onderzoek. Dat maakt dat verschillende persoonlijkheden zich aangesproken zullen voelen en dat je epistel geloofwaardigheid uitstraalt.”

Gregory Callebaut, Coördinator Communicatie, Marketing en Events Arteveldehogeschool

Wat haal je eruit?

  • Totaalboek over Copywriting door Copywriters
  • Hands-on, praktische richtlijnen met sprekende analyses voor en na
  • Tal van voorbeelden, onderzoek en oefeningen uit de praktijk
  • Digital Copy: SEO, SEA, UX-writing, Conversion Copy en Schrijven voor Social Copy
  • Inclusief hoofdstuk over Tone of Voice en hoe je die zelf in kaart brengen
  • Voor elke taalliefhebber, communicatiemedewerker, copywriter of redacteur

Reserveer vrijblijvend je exemplaar

Laat je mailadres na in het pre-order formulier en dan breng ik je als eerste op de hoogte zodra het boek beschikbaar is. 🙏 

Over de auteur

Bavo Van Landeghem – oprichter en zaakvoerder Scriptorij – combineert the sky van een opleiding communicatiewetenschappen met the limits van een taalkundige. Als taalstrateeg helpt hij organisaties op zoek te gaan naar hun eigen taal-dna en verbal branding om via de juiste woorden hun publiek in beweging te brengen. Al meer dan 2 500 personen volgden zijn training Werve(le)nd Schrijven. Hij is een gepassioneerd trainer-spreker op seminaries, workshops of events.

“Dat je voldoende aandacht besteedt aan de denkfase voor je begint te schrijven, is een enorme meerwaarde. Je weet als lezer voortdurend waarom je bepaalde schrijftechnieken inzet en welke impact je ermee nastreeft. Hét hoofdstuk waar je hands-on aanpak zijn piek bereikt is voor mij: “Copywriting is… concreet schrijven”. Je deconstructies van vage woorden, de drie manieren om vage woorden te herkennen, de lijst met vaagmakers… Om van te smullen.”

Gregory Callebaut, coördinator Communicatie, Marketing en Events Arteveldehogeschool

Reserveer al vrijblijvend je exemplaar

Laat je mailadres na en dan breng ik je als eerste op de hoogte zodra het boek klaar is.