“Bavo’s sterk inlevingsvermogen en enthousiasme maken van Scriptorij onze uitverkoren businesspartner. Ze leveren niet ‘louter en alleen’ schitterend schrijfwerk, maar ze staan ook open om -in teamverband- frisse, vernieuwende acties te bedenken die de verkoop van onze slimme energieoplossingen voortstuwt.
Kortom, een kei in zijn vak en ver daarbuiten!
Sandra De Blander – Corporate Markering Manager EcoPuur en Victor
Opdracht
Strategisch communicatiekader ontwikkelen
Baseline huidige naam
Corporate copywriting
- webcopy
- nieuwsbrief
- uitnodiging
- bewonersbrief
- flyers
- advertenties en baseline
- magazine B2C en B2B
Aanpak
- Doordrongen van de tone of voice en de strategische visie
- Geregeld communicatieoverleg
- Flexibele, intense en structurele samenwerking
Communicatiedoelstelling
- Informeren/sensibiliseren: doelgroep vertrouwd maken met de kracht van duurzame energie (lange termijn)
- Focus op baseline ‘oogst zelf je energie’
- Motiveren om de stap zetten om zelf energie te oogsten (korte termijn)
Strategisch communicatiekader opgesteld i.s.m. Cojak
Taalstrategische bril
- Zoveel mogelijk mensen informeren en overtuigen van de technieken om zelf je energie op te wekken
- Doel is om zo veel mogelijk mensen te overtuigen van de langetermijnvisie dat groene energie de enige energiebron is
- Alle taalassociaties worden gekoppeld aan de baseline ‘oogst zelf je energie’
Over EcoPuur
EcoPuur is als energieaannemer gespecialiseerd in duurzame energietechnieken bij particulieren of kmo’s. Nadat de buitenschil van het gebouw geoptimaliseerd is, zal EcoPuur de gepaste energietechnieken installeren en dimensioneren op basis van het energieverbruik. EcoPuur is opgericht in 2006 met als visie om met respect voor mens en natuur te bouwen aan een duurzame leefwereld. Sinds 2013 is EcoPuur een dochteronderneming van Durabrik Group.
Meer info op www.ecopuur.be.