“Scriptorij zorgt ervoor dat niet alleen je boodschap overkomt maar ook dat deze zeer authentiek is en past bij je persoonlijkheid.”
Siegfried van Haesevelde – Directeur Informat
“Scriptorij verwoordt precies het gevoel dat we naar onze gebruikers willen overbrengen, en dit over de hele lijn: van DM-mailing tot website…. Straf!”
Kate Van Kerckhoven – e-Product Manager
Opdracht
- Copywriting 12 direct mails (brieven) met een specifiek strategische boodschap
- Webcopy
Aanpak
- Strategisch overleg met klant
- Twee conceptvoorstellen direct mails
- Copywriting en verfijning andere afgeleiden naar andere doelgroepen (12)
- Webcopy
- Bannervoorstel beurzen
Communicatiedoelstelling
- Informeren over nieuwe formule
- Geruststellen en USP Informat beklemtonen
Taalstrategisch kader
- Informat blijft je betrouwbare partner in schoolsoftware.
- Daarom: vereenvoudigen van ons aanbod en krachten bundelen met andere partners.
- Tone of voice volgens de gevoeligheden van de doelgroep en de complexiteit van de boodschap.
Over Informat
Informat is marktleider in schooladministratie voor basis, secundair, hoger en -volwassenonderwijs.