Logo TVH
Nadine Heymans

“Bij TVH wilden we de tone of voice in onze tekst laten overeenkomen met onze visie van klantgerichtheid. Hiervoor deden we een beroep op 2 sessies Wervelend Schrijven voor onze voltallige marketingafdeling. De feedback van onze cursisten spreekt voor zich. Heel praktische tips, toegespitst op onze werkwereld ‚Ķ en een enthousiaste trainer. Bedankt daarvoor. Wij maken er nu samen met het team werk van #wewillmakeyouproud ūüėČ Tot een volgende gelegenheid!”
Nadine Heymans – Corporate marketing Manager Thermote

Aanpak

  • Dubbele incompanytraining ‘Werve(le)nd Schrijven’ aan interne communicatieafdeling
  • Doel:¬†tone of voice in communicatie¬†laten overeenkomen met onze visie van klantgerichtheid
  • Op basis van eigen teksten: interne en externe communicatie
  • Intussen organiseerde bij TVH al 4 incompanytrainingen Werve(le)nd Schrijven.

Opleidingsdoelstelling

  • Cursisten ‘informeren’ over de impact die taal heeft om je lezer te overtuigen
  • Hands-on technieken aanreiken om zelf aan de slag te gaan
  • Theoretische kennis koppelen aan communicatiemateriaal van TVH
  • Persoonlijke feedback om progressie te maken
  • Fun!

Taalstrategisch kader

Klantgerichte visie van TVH laten terugkomen in elke communicatiedrager.

Over TVH

Met meer dan 3.800 medewerkers en dochterondernemingen op alle continenten, is TVH de ambitieuze wereldwijde marktleider in vervangonderdelen en accessoires voor material handling en industrial equipment, nieuwe en tweedehandse heftrucks, nieuwe en tweedehandse hoogwerkers en intern transportmaterieel.

Meer info op Thermote & Vanhalst